Tuesday, December 21, 2010

Ulasan Buku: Ku saksikan keajaiban Tanah Suci...


Buku ini saya membacanya hanya dalam masa kurang dua jam. Sebuah buku yang menarik, gaya bahasa yang menarik dan apabila selesai baca satu buku, rasa tak puas…saya mahukan lebih banyak…(huhuhu)…Ianya membawa pembaca bersama-sama terbang ke Mekah dan Madinah dan menyelusuri ibadat haji tersebut. Opps lupa nak cakap sinopsis buku..Buku ini mengenai perjalanan penulis menunaikan haji sebanyak 2 kali dan perbezaannya untuk kali pertama, kedua dan umrah yang dilakukan beliau. Oh ya, bagaimana saya boleh membeli buku ini? Pada suatu petang ada sorang akak datang ketuk bilik ofis saya menjual buku…saya kesian kat dia..takkan tak beli apa-apa kot..jadi saya pun belilah buku ni sebab tajuknya menarik dan paling murah diantara buku-buku yang dijual oleh akak tersebut (hehheh). Jangan lupa yer, dapatkan buku ni..Memang best sebagai bacaan anda.


Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...