Wednesday, December 22, 2010

Ulasan Buku: Bercinta Sampai ke Syurga

Bagaimana saya boleh membeli buku ini? Saya adakalanya baca juga blog Saiful Islam, jadi bila ke kedai buku terus ambik buku ini dan bayar….senang, sebab dah aim buku mana nak beli..takderlah tercari-cari… Buku ini adalah sebuah buku yang santai dan menarik. yang dihasilkan oleh Saudara Saiful Islam. Ianya memberi pendedahan kepada pembaca tentang tanggungjawab mendidik anak-anak dan menerokai alam rumahtangga. Harus dibaca oleh ibubapa muda dan ahli akademik..untuk lebih memahami pasangan, anak-anak mahupun anak didik. Sekarang saya tengah target nak beli buku “Aku terima nikahnya-versi full” plak…Jangan lupa ya baca buku ini..Membaca jambatan ilmu..dengan ilmu manusia dipandang mulia…Dalam drama “Hani” yang sedang ditayangkan di TV3 sekarang ni pun ada promote buku nih…

 Selamat membaca.Biasakan budaya membaca...
Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...