Wednesday, December 5, 2012

Tips/petua cantik

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ini adalah Tips/petua cantik yang saya ambil daripada Dirimu memang cantik:
http://www.youtube.com/watch?v=oC2mpfqXZ0Q

Tips barat:
Cari titik stress pada badan iaitu:

1) atas kepala, bila tekan rasa sakit
2) kiri dan kanan mata
3) bawah mata
4) tengah diantara lubang hidung
5) bawah kedua ketiak..dekat tali bra

tekan..sambil berkata pada diri sendiri
"Saya menerima diri saya seadanya dan saya gembira". Baca atau niat setulus hati, bukan sekadar di mulut...

Tips mengikut cara islam:
Setiap malam atau setiap pagi
Peluk diri sendiri dengan penuh perasaan dan Baca atau niat setulus hati, bukan sekadar di mulut

" Aku redha sungguh dengan pemberianMu, aku sayang diriku ini dan aku maafkan segala kesilapanku dan Engkau Maha Memaafkanku".

Ingatlah sesiapa yang pandang kecantikan ikut pandangan manusia tidak pernah rasa puas...

Hiasi wajah dengan zikir dan sentiasi fikir...

Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...