Sunday, December 2, 2012

Salju Bumi Saarbrucken, Germany

Assalamualaikum,

Semalam saya tak dapat melelapkan mata, mungkin sebab minum secawan besar kopi dan siang sudah tidur. Sambil layan ceramah youtube, saya lihat melalui tingkap, cerah aja diluar, terus buka tingkap rumah sewa saya, alangkah terharu lihat salji telah menutupi pokok dan tanah...syahdu..terus mengucapkan syukur dan berdoa kepada Ilahi, indahnya ciptaanMu. Ini bukan kali pertama saya melihat salji, kerana telah  2 kali saya ke Mount Buller dan Mount Hottam di Melbourne Australia. Walaubagaimanapun ianya pengalaman pertama kali melihat salji turun dikeheningan malam...

Jom layan foto:




Cheers,
Zia Anis

"Ya Allah Syukurku padaMu, atas segala nikmat dan pemberianMu".

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...