Wednesday, March 5, 2014

Phd oh Phd

Assalamualaikum dan hai,
Harini saya telah selamat mempresent hasil kerja research yang telah saya buat untuk beberapa bulan lalu...

dan hari ini juga saya dapat kerja baru sebagai tambahan kepada kerja sebelumnya...dan ini adalah datanya...MasyaALlah banyak sangat..naik juling dan pening CPU komputer saya...


15000 ribu data....dan didarab 2....wah...Rabbi Yassir Wala Tu assir...
Ya ALlah permudahkan urusanku dan juga sesiapa yang membaca blog ini...Ameen.

Cheers,
ZIa Anis


2 comments:

  1. Ameen... Insya Allah...

    sis run / analyse data guna apa?

    15ribu*2 = 30ribu kalau guna software tak lah banyak sangat. hehehe...
    sebab kami main juta2 punya data... hehehe...
    tapi kalau manual - surrender lah... nangis 3 minggu... pastu tak siap juga... hehehe...

    apa2 pun goodluck tau...
    ish excited nyer nak dapat title DR. kan... hehehhe....
    doakan kita ada "kekuatan" dan rezeki nak sambung buat master yer... doakan tau...
    mana tau doa anis makbul... Insya Allah...

    ReplyDelete
  2. Assalam,
    nhhas, hehhehe..memang tak banyak..tapi nak membuat analisisnya mahu pengsan kot..huhuhu....Dua tahun lagi perjalanan menggapai gelaran DR tuh...sangat mencabar...tapi ENJOY (sebut mcm Nora Danish)...hehhehehhe
    Anyway semoga awak cepat-cepat wat Master....insyaAllah..amin.

    ReplyDelete

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...