Wednesday, January 16, 2013

Snowflake-Bentuk salji

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Harini setelah berumur hampir 30tahun baru saya tahu macamana bentuk salji..saya ingatkan bentuk bulat-bulat atau bentuk macam ABC atau air batu yang dikisar..dan hari ini semasa dalam perjalanan ke uni saya melihat kebesaran Allah yang Maha besar iaitu beberapa keping snowflake jatuh diatas shawl saya.....sebelum ini ada yang jatuh dan kemungkinan mereka dalam segumpulan saya tidak dapat mengenalpasti bentuk...dan inilah bentuknya:


Image google

Mengucap dan berzikir sambil berfikir saya tentang kebesaran Allah...padaMu ku bersujud...

Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...