Tuesday, January 15, 2013

Perfume Lancome terbaharu

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya dah lama mengidam perfume Lancome ini...sejak 3 bulan lalu...(huhuh..lama lah sangat kan)...sebenarnya saya teringin yang miracle....alih2 berubah rasa kepada perfume yang terbaharu iaitu Le vie est belle atau dalam bahasa melayunya Hidup itu indah...dan dah banyak kali saya pi kedai my douglas...ambik bau pulang..dan saya rasa orang kedai pun dah kenal saya kot...dan semalam sabtu lepas saya terjumpa set perfume ini yang mengandungi 3oml perfume...50ml shower gel dan 50ml lotion...dalam kotak yang menarik...dan tanya regenya Euro50....Terus tak jadi beli sebab rasa mahal..padahal set perfume sahaja Euro40....terus pulang tangan kosong....dan kemudian malam itu jugak saya datang balik dan terus grab the only box yang tinggal terus ke kaunter...and masa kat kaunter maybe supervisor ada kat situ dan dia ckp something in german kepada cashier..rupenya saya dapat diskaun jadi regernya Euro39.90 sahaja..murah bukan....dan free wrap..apalagi suh dia wrap..mcm ala-ala mr bean beli hadiah, bungkus dan beri pada diri sendiri...

Inilah perfumenya...bau memang mengancam...
Botolnya menawan....


Cheers,
Zia anis...

*tak berani sembur banyak nanti ramai peminat (perasaaaaaaaannnnn)...

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...