Tuesday, February 22, 2011

Pantai Cahaya Bulan PCB Kelantan

Salam,
Entri kali ini saya akan share foto makanan yang diambil masa makan angin di PCB bulan Nov tahun lepas. Kami sekeluarga telah pi makan colek dan air kelapa di sebuah restoran nama apa tah. So sambil tunggu adik tukang masak tengah panaskan colek2 yang kami pilih kita snap gambar makanan yang dijual direstorannya itu. Ada colek, keropok goreng, air kelapa, air kotak dan paling spesial air oren "bodo" atau air oren dlm botol recycle..teringat zaman kecik2...ada orang dtg melawat tok ayah saya selalu bawak air nih..so my tok ayah akan simpan bagi anak cucu minum..best air ni..cuma ada 2 perisa, oren dan sarsi ajer...sampai skrg masih dijual malah dah sampai kl dan minuman nih...so enjoy the pics yer.
rm1-rm6
Colek lagi...
colek buah
my all time fav. drink
air kelapa

tangan-tangan yang dah tak sabar...

air oren dan sarsi
Cheers,
Zia anis

4 comments:

  1. waaa sedapnya semua ni.bese balik trengganu pon slalu singgah makan tepi pantai.huu.

    Jom picit sni!

    ReplyDelete
  2. Kalau kat terengganu saya suka pi makang colek di pantai belakang UMT...SEDAP sangat...

    ReplyDelete
  3. boleh bg alamat yg tertera di botol oren tu tak?

    ReplyDelete
  4. Ni alamat dia yang saya googled..
    Syarikat Mui Teng Long Hup Kee Sdn. Bhd
    Address: 5735, Jalan Sultan Yahya Petra, Kawasan Miel Lundang, Kota Bharu, Kelantan, 15200

    Phone number: +60 (0)9 746-1036

    ReplyDelete

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...