Wednesday, April 13, 2016

Setkan Mimpi

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Orang kata, mimpi membuka seribu jalan...jom cari dan setkan mimpi dan impian kita..untuk lebih mendorong dan memacu kita lebih ke hadapan. Saya pernah menghadiri kursus motivasi, motivator berkata, buatlah impian, kalau tidak dapat, at least pernah terjadi dalam mimpi kita.

Yang pertama jom set kereta idaman kita

*ada pertanyaan di blog saya kereta apa saya pakai..ni keretanya..

 Mercedes AMG

...
...
....
....
 
                                                (tapi dalam mimpilah)




 Me with Porsche Panamera Turbo S





Di Jerman, banyak kereta mewah di jalanraya...terutamanya Audi, Mercedes, Porsche dan lain-lain. Memang dah menjadi kebiasaan, orang Melayu kata "common", hahhah..kalau musim panas pula..superbike di sana-sini. Seronok plak tengok...
Dan di Jerman juga anda boleh melawat, tengok, sentuh kereta-kereta mewah..sebut sahaja jenama apa..semua ada, Lamboghini, Ferrari....Ada pelbagai muzium kereta boleh dilawat seperti Muzium Porsche, Muzium Mercedes, BMW, Autostadt dan lain-lain.

Jom lebih bersemangat dan kerja kuat.

*bekerjalah seperti mahu hidup lama lagi, dan beribadatlah seperti mahu mati esoknya. Semuanya Kerana Allah.

Cheers,
Zia ANis


2 comments:

  1. insyaAllah hujung tahun balik for good. Tapi balik bercuti memang saya selalu balik...hehhehe

    ReplyDelete

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...