Friday, November 1, 2013

Ulangtahun ke-3 Blog Zia Anis

Assalamualaikum and Hi,

First and foremost this is for you:

  
Image google


Terima kasih kerana sudi menjengah dan membaca blog Zia Anis ini, kerana esok genaplah usianya 3 tahun..cepatkan masa berlalu..dan blog ini kiranya macam blog kene google isinya sebab blog ini memang saya tidak menwar-warkan kepada sesiapa hanya beberapa kawan, teman dan adik beradik serta sepupu saya sahaja yang tahu (kurang 10 orang)...dan saya remain "rahsia"...maybe lepas ni letak muka skit..hehhehe...

Dan terima kasih juga diatas komen yang diberikan..teruskan menyokong blog ini..semoga bermanfaat dunia dan akhirat..

Cheers,
Zia ANis

*40,000++ viewer in 3 years...dan 3000++ viewer in a months (stat now: average)...not bad lah kan....

2 comments:

  1. congrats...
    keep on blogging... nice info here.. njoy reading most of de entry...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana membaca blog saya...dan semoga ianya bermanfaat pada nhhas...

    ReplyDelete

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...