Thursday, November 8, 2012

Menu PhD 3_Daging Masak Lada Hitam

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Alhmadulilah Allah bagi kelapangan dan kerajinan untuk saya update blog di malam-malam begini. Untuk pengetahuan semua di Jerman ini sudah bermula winter..sejuknya memang tak terkata...dan 2 minggu lepas sudah ada snow...sedikit tapi seronok tengok...hehheheh...jadi bila dah masuk winter maknanya siang pendek...pukul 5 petang aja dah Maghrib...horror if still kat ofis coz nobody there...takut woo...so di malam yang panjang sambil layan laptop..sebab dah takder mende lain nak layan...nak call orang Malaysia...semua dah tidur...so layan blog lah nampaknya saya...

Jadi malam ini saya kongsikan menu PhD yang ketiga iaitu Daging Masak Lada Hitam atau Black Pepper Beef. Ini juga salah satu makanan yang saya suka...dan saya suka style Melayu tulen sebab tak letak minyak bijan..if letak minyak bijan terus jadi masakan cina...

Sekarang layan foto menu saya...




Alhamdulilah kenyang dan licin satu pinggan oval ni...Semua suka...hehhehe

Selamat berPhD

Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...