Wednesday, February 15, 2012

Umrah Part 3-Bahagian Akhir


Salam dan Hi,
Pos kali ini saya akan memaparkan foto tempat yang di ziarah semasa di Kota Suci Mekah dan tempat shopping kami. Kami telah dibawa melawat beberapa tempat iaitu Ladang Unta, Mina, Jabal Rahmah, Bukit Thur. Selain itu kami juga berniat umrah di miqat Tanaim dan . Di Hadapan hotel saya aja dah ada banyak kedai yang menjual kebab, jus segar yang sedap, pakaian, buku agama dan quran, kurma dan kekacang sehinggalah kepada yang jual emas. Yang kedai gunting rambut pun ada..ramai yang nak membotakkan kepala masing-masing…
So enjoy the photos.
Carpet
Kebab dan jus mangga yang sedapppp...
Tasbih-tasbih, mari berfikir dan zikir
Gelang
Kedai kekacang
Jamal tengah makan
Susu jamal...ramai yang cuba, saya tak nak...hehhe
Jabal Rahmah...
Cuba teka ini apa?
???????
/
/
/
/
/
/
/
Ini adalah kemenyan.
Kedai Indonesian
Last but not least..
baby Asma..
Saya memang sukakan budak-budak lebih-lebih lagi yang gebu dan comel...Kawan saya pernah kata..yang saya kalau diberi pilihan lelaki hensem atau baby..saya lebih happy dapat baby..betul ka??? siapa nak jawab..

Ok, Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...