Thursday, July 5, 2012

Mendengar ceramah Ilmu oleh Ustaz Don Sebentar tadi...

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

Baru tadi, Saya selesai mendengar kuliah ilmu oleh ustaz don di tempat kerja saya ini. Alhamdulilah setelah hampir 1 tahun mengikuti kuliah beliau di TV mahupun YouTube, dan tadi telah diberikan kesempatan olehNya untuk mendengar dan menonton secara live tajuk "Ramadhan". Dan syukur juga kerana telah bersama-sama mengaminkan doa yang dibacakan oleh Ustaz Don di penghujung kuliah Ilmu. Dan petang ini juga saya ada pembentangan kepada pihak atasan untuk biasiswa PhD untuk kali kedua.... Doakan saya dapat membentangkan dengan baik dan menjawab soalan dengan lancar.

Kepada semua pembaca ingatlah " Sebarkan Ilmu bermanfaat walaupun hanya sepotong ayat". Bersama cintai Ilmu dan cintai orang berilmu.

Update: x yah present. Alhamdulilah..kalu tak ketaq sangat...hehhehe

Cheers,
Zia Anis

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...