Tuesday, July 12, 2011

Bulan Jun dan Julai

Salam,
Bulan Jun dan Julai memang bulan jalan-jalan, makan angin atau berkursus...So kita tengok ke mana dah saya kembara atau jalan sepanjang 5 tahun lalu...
  • 24 Julai 2006 KL-Melbourne, Australia
  • 29 Jun-4 Julai 2007 Melbourne-Sydney
  • 2009-Jun-Julai tak kemana-mana...huhuh sebab bulan Mac dah pi Melbourne untuk konvo
  • 25 Jun-2 Julai 2010 Surabaya dan Jakarta, Indonesia
  • 31 Mei 2011-14 Jun 2011-Umrah (Jeddah, Madinah dan Mekah).
So nantikan entry mengenai Umrah saya...Jalan-jalan ni best sebab kita lebih menghargai keindahan alam, menghargai tanah air sendiri dan lebih dekat dengan penciptaNya. Bak kata mat salleh "Life without travel is like reading a book without turing a page".
Ini adalah satu tempat menarik saya pernah sampai iaitu Wilson Promontory National Park, Australia...MasyaAllah sangatlah cantik...saya pi sini musim sejuk, siap camping lagi (Image Googled)

Cheers,
Gee

No comments:

Post a Comment

Jerman (Germany) Bandar yang ku lawati

 Assalamualaikum and Hi semua, Wie gehts? Alhamdulilah saya sihat. Setelah berkurun tak update harini nak update blog.  Sepertimana tajuk di...